18 Aralık 2018 Salı

Annemi Götten Sikiyorum

Harikasın Bebeğim Sok bana. Karım Götten Sikeceğim Dediğim Zaman Ağlıyor
Ben
kendimi bilmiyordum ki liseye kadar, o vakit işte arkadaşlar
arasında da hani yaraklar gösterilir ya. Gerçi arkadaşların ki
her vakit küçük ve benimki de büyük ama arkadaşların tepkisi de
komikti oha ne lan bu at yarağı gibi falan ve aslında de liseden
sonra da sıksık olarak büyüdü, talih mı cezamı bilemem ama 24
yaşında 25 cm yarağı olan bir adamım. Ben hekime gittim bunun
için tabii ki evlenmeden evvelce ve ailemden de habersiz, bu dedim çok
büyük hekim dedi ki sen de Allah’tan cezanı mı arıyorsun
nedir. Senelerdir bana insanlar bu çok küçük diye üzülerek
gelir, ilk defa senden bunu duydum dedi. Neyse esasen baktığı vakit
adam aslında de büyük ama esasen ne kadar büyükse de o kadar
iyi değil midir dedi?
Ben
o vakit tamam dedim, evlendiğim vakit karımın 165 cm boyunda bir
minyon kadın olacağını da bilmiyordum tabii ki. Zaten seks
sırasında kızlık alma falan aslında de ilk gece çok
zorlandım, hem de birkaç kere de ilk aylarda ağladı bu çok büyük
diye ben normal aşkım diye de kandırdım ama 1 yıl oldu ve artık
ben anal denemelerine de başladım. Anal yapmak, kadınlarla da anal
yaparak eğlenmek aslında çok sevdiğim bir hal o amaçla de
asla bundan vazgeçmem ve karımla da yaptım tabii ki ama karımı
ilk seferde tutabilene aşk oldum. 3Cü denemede yarak yarısına
kadar siktim ve içine boşaldım ama o vakit bizim apartmanda ses
duyan oldu mu diye de korktum, aslında ne bağırmalar ne
bağırlamalar. Şimdi de sevişirken ben ne vakit hadi arkanı dön
desem ağlar gibi oluyor, hayır aşkım çok acıyor aşkım diye
ama ben de acımadan geçiriyorum, o kadar da olsun ama değil mi? 1
yıllik evli adam ve götten de sikmek istiyorum yani karım neticede
ve sikiyorum da. Alışır mı dersiniz bu boyda ve incelikte
yarağıma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

kart aidatı